لیست کوره‌های آجرپزی اصفهان

واحدهای تولیدی آجر در اصفهان، به دلیل وجود خاک مرغوب در این خطه، اقدام به تولید آجر با بهترین کیفیت موجود در بازار می‌‌نمایند. اصفهان، مبدأ ‏تولیدات و صنایع مختلفی است، که توانسته محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. ‏خوشبختانه آجرهای تولید شده در اصفهان، کاربردهای بسیار متنوعی دارند و به دلیل اینکه با بهترین مواد ‏اولیه ساخته می‌شوند، می‌توانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند. البته همۀ کارخانجات آجر در ‏اصفهان، بهترین محصولات را به بازار عرضه نمی‌کنند و فقط کارخانه‌های معتبر و باکیفیت، در زمینه تولید آجر لفتون و سفال را در آجربان بر می‌شماریم.

شناخت کارخانه‌ها و کوره‌های آجرپزی اصفهان، می‌تواند به افراد کمک بسیار زیادی نماید، تا بتوانند بهترین ‏آجرها را با قیمت مناسب برای ساختمان‌سازی به کار گیرند. در ادامه مقاله، قصد داریم مواردی چند از معتبرترین و با کیفیت‌ترین ‏کارخانه‌های آجر اصفهان را به شما ارائه کنیم، تا بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین محصولات لفتون و سفال ‏مخصوص دیوارچینی و همینطور نمارا با ابعاد مطلوب، از طریق این کارخانجات و واحدهای تولیدی خریداری نمائید.‏

کوره‌های آجرپزی اصفهان

آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد شناخته می‌شود، که کیفیت آن تأثیر به سزائی روی ماندگاری ‏یک سازه و زیبایی آن خواهد داشت. در حال حاضر، با توجه به اینکه ساختمان‌های زیادی نیاز به آجر برای دیوارچینی و نما ‏دارند، آجرها با تنوع بالا در اختیار مصرف کنندگان عزیز در صنعت ساختمان قرار می‌گیرند که هر یک از آن‌ها کارایی خود را دارند. ‏

Brick Factories in Isfahan Ajorban

کارخانه‌های آجر در اصفهان، با داشتن کوره‌های هافمن و کوره‌های تونلی که محصول خروجی آن آجر لفتون و سفال درجه 1 یا ممتاز بوده و یا روش ابتدایی تولید آجر لفتون و سفال که منتج به تولید محصول درجه 2 خواهد شد، امکان تولید انواع آجر را فراهم کرده‌اند. اگرچه تنوع کارخانه‌های تولید‌کننده آجر در اصفهان زیاد است، اما در ادامه به ‏برخی از کارخانه‌های معروف و معتبر در این عرصه اشاره خواهیم کرد.

کارخانه آجر لفتون مهدیه اصفهان

یکی از بهترین آجرهای تولیدی اصفهان، کارخانه آجر مهدیه کویر بوده که که از لحاظ مکانی واقع در شهرک صنعتی دولت آباد بوده و با تجهیزات نوین و فناوری به روز، به تولید آجر لفتون مبادرت ورزیده است. کارخانه آجر مهدیه کویر یکی از کارخانجات صنایع آجر الله‌دادی می‌باشد که از سال 1368 فعالیت خود را آغاز نموده و تا به امروز، به فعالیت خود در تولید آجر لفتون ادامه داده است. این کارخانه با تلاش مسئولین و کارشناسان و تکنیسین‌ها، در سال ۱۳۷۱ موفق به ساخت اولین خشک کن اتاقکی نیمه اتوماتیک در سطح ایران شد که با توجه به صد در صد داخلی بودن این فناوری، خدمت شایانی در عرصه  بومی سازی این فناوری در ایران به حساب می‌آید. این مجموعه در سال ۱۳۹۱ به روز رسانی دیگری در جهت نوین سازی فناوری خود اتخاذ نمود شروع به بهره برداری از آن کرد. این به روز رسانی شامل تکنولوژی خشک کن اتوماتیک و پخت محصولات با کوره تونلی به صورت کاملاً اتوماتیک بوده و لازم به ذکر است سعی شده در این فرآیند با همت مدیران کارخانه و متخصصین ایرانی در راستای برطرف کردن نیاز صنعت تولید آجر از یک طرف و بهینه سازی مصرف انرژی و رفع آلایندگی زیست محیطی از طرف دیگر، گامی نوین در عرصه صنعت ساخت و ساز بر دارند. این کارخانه روزانه توانایی پخت و تولید 400 تن آجر لفتون را دارا می‌باشد. گفتنی است که این واحد تولیدی به صورت تک محصول (آجر لفتون 5.5 سانتی سه و چهار طرف نما) فرآیند عرضه و تقاضای خود را ساماندهی نموده است..

Mahdiyeh Kavir Brick Factory 2

 

کارخانه آجر لفتون و سفال مرجان اصفهان

از دیگر کارخانجات فعال در عرصۀ تولید آجر لفتون و آجر سفال، می‌توان به کارخانه آجر مرجان اصفهان اشاره نمود که واقع در شهرک صنعتی دولت آباد فرعی آجر مرجان می‌باشد. این واحد تولیدی که یکی از مرغوب‌ترین تولیدات را در این بازار به خود اختصاص داده است، همواره با به کار گیری دانش روز، فناوری نوین و تجهیزات و ماشین آلات به روز، به تولید انواع آجر لفتون و سفال تیغه‌ای مبادرت ورزیده است. لازم به ذکر است این کارخانه بالغ بر 50 سال سابقۀ درخشان در صنعت تولید آجر کشور و صنعت ساخت و ساز دارا می‌باشد.

Marjan Brick Factory 2132

  • کارخانه آجر شهریار سفال اصفهان

    کارخانه آجر شهریار سفال اصفهان که در تولید آجرهای لفتون و سفال، سهم ممتازی را به خود اختصاص داده است. این واحد تولیدی از فناوری کوره‌های هافمن بهره می‌جوید و با به کار گیری ماشین آلات به روز در نحوۀ قالب گیری، خشک کن و پخت محصولات، از دیگر کارخانجات فعال در این عرصه می‌باشد. محصولات تولیدی این واحد، از سری محصولات مرغوب صنعت ساخت و ساز به شمار می‌آید. شرکت آجر شهریار سفال اصفهان از لحاظ مکانی در جاده حبیب آباد برخوار، کیلومتر 8 فرعی شهید شالباف واقع شده است.

    Shahriyar Sofal Brick Factory 2232

  • کارخانه آجر سفال سعدی نوین

    کارخانه آجر سعدی نوین در سال 1388 به منظور تولید آجر سفال تیغه‌ای در ایعاد مختلف، در راستای تأمین نیاز مصرف کنندگان عزیز، تأسیس گردید. این کارخانه با دستگاه‌های اتوماتیک قادر به تولید روزانه 400 تن سفال تیغه‌ای با ابعاد 10 ، 15 و 20 سانتی ( ساده و فوم دار ) می‌باشد.

    Saadi Novin Clay Hollow Brick Factory 21

  • کارخانه آجر اصفهان فتاحی

    کارخانه آجر اصفهان فتاحی، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید آجر در زمینی به مساحت ۱۲۷۰۰۰ متر مربع واقع در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان آغاز نمود. با توجه به نیازهای این بازار، روند رو به توسعه این مجموعه با به روز نمودن واحد تولید اولیه و استفاده از روش نیمه اتوماتیک در فرآیند تولید ادامه یافت تا جایی که تمامی محصولات این واحد تولیدی از بدو شروع فعالیت خود در سال ۱۳۸۴ قابلیت عرضه در بازارهای بین المللی را دارا بودند و از آن زمان تا به اکنون تمامی محصولات این واحد تولیدی اعم از آجر لفتون و آجر سفال که بالغ بر ۴۰۰ تن در روز بوده، علاوه بر بازار داخلی کشور عزیزمان، ایران، در بازار کشورهایی همچون روسیه ، قفقاز و عراق شناخته شده است.

    Esfahan Fattahi Brick Factory 231

  • کارخانه آجر صائب 1‏

    کارخانه آجر صائب 1 ، تولید‌ کننده انواع آجر لفتون و آجر سفال تیغه‌ای با سابقه‌ای بالغ بر 30 سال تجربه درخشان در عرصۀ تولید آجر، با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و فناوری روز دنیا و همینطور مواد اولیه مرغوب، قادر به عرضۀ تولیدات خود در سرتاسر کشور شده است.

    Saeb 1 Brick Factory 232

    کارخانه آجر افشین 1

    شرکت آجر افشین نمونه روز سپاهان ( آجر افشین ۱ ) در سال 1352 با رویکرد تأمین بخشی از آجر استان اصفهان و استان های همجوار تاسیس گردید. این شرکت در سال 1372 به دو شرکت مجزا با نام‌های آجر افشین 1 و آجر افشین 2 تفکیک شده است.

    شرکت آجر افشین 1 با روش‌های نوین مدیریت کسب و کار، موفق گردید در سال 1380 خط تولید خود را با رویکرد اقتصادی به روز رسانی نموده و علاوه بر تأمین نیاز داخلی، بخشی از تولیدات خود را جهت صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس، اختصاص دهد.

    Afshin 1 Brick Factory 12

     

    کارخانه آجر مریخی پور

  • کارخانه آجر مریخی پور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آجر در ایران بوده که در شمال غربی شهر اصفهان در زمینی به مساحت 120 هزار متر مربع واقع شده است. مجموعه کارخانجات مریخی پور از سال 1356 شروع به فعالیت در صنعت آجر نموده است که از سال 1356 الی 1369 در قالب کارخانه درجه 2 مشغول به فعالیت بوده و پس از آن در دو مرحله ، سال 1370 با به روز رسانی تجهیزات و ماشین آلات خود در خط تولید آجر لفتون، به رغم استفاده از خط نیمه اتوماتیک و خط خشک کن با سیستم کوره هافمن، و در سال 1384با وارد نمودن خط تولید تمام اتوماتیک از کشور آلمان، در قالب کارخانه تولید آجر درجه یک و ممتاز، به فعالیت خود می‌پردازد.

  •  بهترین آجر اصفهان

آجر، یکی از متریال‌های پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی است، که می‌تواند برای دیوارچینی و نما سازی مورد استفاده ‏قرار گیرد و زیبایی جذابی به ساختمان اعطا نماید. به غیر از بحث زیبایی که توسط آجر در دیوارهای ساختمانی ‏ایجاد می‌شود، آجر بایستی از استحکام قابل قبولی نیز برخوردار باشد. استحکام آجرها، وابسته به مواد اولیه به کار رفته در ‏آن‌ها است. علاوه بر این، پخت آجرها بایستی به گونه‌ای صورت پذیرد که بتوان شاهد استحکام حداکثری آن‌ها بود. ‏بهترین آجر اصفهان، محصولی است که با مواد اولیه باکیفیت و با دستگاه‌های مناسب تولید شده باشد. ‏

Ajorban Template Logo 22

رنگ آجرهای باکیفیت بایستی یکدست به نظر برسند. همچنین، ضخامت هر بخش از آجر باید با سایر بخش‌ها ‏یکسان باشد، تا بتوان به درستی این آجرها را روی یکدیگر قرار داد. استحکام کافی آجر سفالی ساخته شده، ‏باید به گونه‌ای باشد که در اثر فشار، خرد شدگی، تَرَک یا لب پریدگی در آن ایجاد نشود. فقط کارخانه‌های مطرح تولید‌کننده آجر در ‏اصفهان، قادر به رعایت تمامی قوانین و ضوابط موجود برای تولید آجر با مشخصات فوق دارای بالاترین کیفیت هستند. ‏

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده، آجر به یکی از مصالح پرکاربرد در امر ساختمان‌سازی تبدیل شود، ‏کیفیت و استحکام بالای این محصول است. آجرها مقاومت بالایی در برابر رطوبت، حرارت و همچنین ضربه دارند. به همین ‏خاطر می‌توان آن‌ها را به عنوان بهترین انتخاب برای نصب در ساختمان‌ها شناخت. پرمصرف شدن این ‏محصول در اصفهان، باعث شده تا نیاز مهندسین و پیمانکاران پروژه‌های ساختمانی به خرید آجر مرغوب و ‏باکیفیت چندین برابر شود. ‏

تولید آجر نما برای ساختمان‌سازی، بسیار متداول است. آجرهای نما از جمله آجرهای پرفروشی هستند، که ‏کاربردهای بسیار متنوعی دارند؛ اما به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت، آتش سوزی و حریق، می‌‏توانند برای نماسازی ایمن مورد استفاده قرار گیرند. کیفیت آجر نما به صورت مستقیم بر زیبایی نمای ‏ساختمان‌ها تاثیرگذار است و طبیعتا آجرهای بی‌کیفیت، نمی‌توانند کارایی خوبی داشته باشند. کارخانه‌های ‏آجر نما اصفهان، اکثرا با بهترین کیفیت اقدام به تولید این آجرها می‌کنند. از این رو می‌توان با خیالی آسوده، ‏از شرکت‌های پخش آجر نما اصفهان اقدام به خرید این آجرها کرد.‏

 

بهترین کارخانه‌های آجر نما در اصفهان     

کارخانه‌های آجر نمای متعددی در اصفهان وجود دارند. این تمرکز در نقطه‌ای خاص از کشور، به کیفیت خاک در این منطقه باز می‌گردد. کارخانه‌های آجر نما تولید‌کننده انواع آجر نسوز نما، جهت نماسازی ساختمانی هستند. این آجرها با رنگ بندی و طرح ‏های گوناگون، در بازار موجود بوده که هر کدام می‌توانند ظاهری جذاب برای ساختمان‌های مسکونی، ‏تجاری، اداری، سوله‌ و پادگان‌ها به ارمغان آورند که در صنعت ساخت و ساز همواره بسیار پرطرفدار می‌باشند. تنوع کارخانه‌های آجر نمای اصفهان متعدد است، که در ادامه تنها به معرفی برخی از بهترینِ این کارخانه‌ها می‌پردازیم.

کارخانه آجر نمای مرجان اصفهان

شرکت آجرنمای مرجان در سال 1351 در زمینی به وسعت 140000 متر مربع در زمینه  تولید آجرفشاری کار خود را آغاز و در پی سالهای بعد با گام هایی استوار و سریع مراحل رشد و پیشرفت را با استعانت از پروردگار متعال و بهره گیری از پرسنل و کادر مدیریتی مجرب که احترام به حقوق مصرف کننده را سرلوحه کار خود قرار داده و روز به روز بر فعالیت های خود افزوده و با ساخت چندین سوله به مساحت تقریبی 15000 متر مربع و نصب ماشین آلات جدید، با استفاده از فن آوری روز دنیا، همچنین استفاده از تجهیزات و پرس‌های ساخت داخل و با تأسیس ازمایشگاهی کاملاً مجهز و مدرن سعی نموده که تولیدات خود را با کیفیتی منطبق بر استانداردهای جهانی و استفاده از علم  و مهارت عوامل ناظر بر خط تولید وارد بازار مصرف نموده. استفاده از این ساز و کار، سبب گردید که زیبایی و هنر را از خاک خدا، رنگ ، نقش و ظرافت خلق نموده و بر چهره شهر و کشورمان بگسترانیم.  تولیدات این واحد تولیدی با رنگ‌ها، طرح‌ها، ابعاد مختلف و از کانی‌های مختلف مانند رس، شیل و خاک کائولن و فلدسپات که در تهیهۀ آجرهای نسوز کاربرد دارد، استفاده کرده و با توجه به سلایق مختلف عرضه نمائیم. این شرکت در سال1383 فاز دوم توسعه را در جاده حبیب آباد افتتاح و به نام آجرنمای مرجان واحد شماره دو (یا همان آجر نما نگین) فعالیت خود را آغاز نموده تا با فراغ بال و خیالی آسوده بتواند تمامی سفارشات خریداران را دراسرع وقت و با بهترین کیفیت به مرحله تحویل رسانَد. لازم به ذکر است این واحد تولیدی علاوه بر عرضۀ داخلی محصولات تولیدی خود، از صادرات محصولات به کشورهای همسایه نیز بهره می‌جوید.

Marjan Face Brick Factory 45

کارخانه آجر نماچین اصفهان

کارخانه آجر نما چین که ازسال 1370 فعالیت خود را آغاز نموده، واقع در جاده حبیب آباد اصفهان، فرعی شهید شالباف می‌باشد. آجر نماچین از واحدهای تولیدی صاحب نام، با بیش از 25 سال تجربه درخشان، در عرصه تولید انواع آجر نما است. تنوع محصولات این واحد به بیش از 500 نوع آجر نما شامل نسوز نما، تایل و کف فرش می‌رسد.

Namachin Face Brick Factory 523

کارخانه آجر نما آذرشین

کارخانه آجـر آذرشـین در سال 1352 با نام حافظ فعـالیت خود را در عرصه تولید آجر سفال آغاز نمـود و در سال 1380 به دستـگاه‌ها و فناوری مدرن مجهز گردید. در سال 1398 پس از 46 سال سابقۀ درخشان،  با توجه به نیاز صنعت ساختمان کشور در صدد به روز رسانی ماشین آلات خود برآمده و امروز در عرصه تولید انواع آجر نما (نسوز) در ابعاد و طرح‌های متنوع در خدمت صنعت ساخت و ساز کشور است. به جرأت می‌توان گفت، محصولات این واحدی تولیدی، از بهترین محصولات عرضه شده در بازار می‌باشد.

Azarshin Face Brick Factory 31

اهمیت آجر نما

آجر نما از جمله مصالح پرفروش ساختمان‌سازی است، که از ترکیب مصالح مختلف ساخته می‌شود و مقاومت ‏بالایی در برابر حرارت، رطوبت و ضربه از خود نشان می‌دهد. آجرهای نما، بیشتر جنبه تزئینی دارند؛ اما به ‏دلیل اینکه بایستی در نمای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گیرند و در معرض گرما، رطوبت، باد و باران قرار گیرند، ‏مقاومت و کیفیت آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. ‏

آجرهای نما در ساختمان‌های مسکونی و تجاری، کاربردهای متنوعی دارند. این آجرها بایستی در برابر آتش سوزی و ‏حریق مقاوم باشند. چون متأسفانه در اکثر ساختمان‌هایی که حریق ایجاد می‌شود، نمای بی‌کیفیت می‌تواند ‏حریق را شعله ورتر نماید! علاوه بر این موضوع، آجر نما تأثیر به سزائی در زیبایی ساختمان دارد. اگر ‏کیفیت این آجر غیر مطلوب باشد، طبیعتاً پس از گذر زمان، نمای کار شده، کیفیت و ظاهر زیبای خودش را از دست ‏داده و نما را قدیمی و کهنه نشان می‌دهد. ‏

اهمیت آجر نما

آجربان، مرکز پخش آجر نما در اصفهان است که با تیم باتجربه و متخصص خود، فقط با کارخانه‌هایی که از ‏کیفیت محصولات آن‌ها مطمئن است، همکاری می‌کند. شرکت آجربان به واسطه فروش آجرهای نمای ‏باکیفیت، در رنگ بندی و جزئیات متفاوت، می‌تواند نیازهای ساخت نما در ساختمان‌ها برطرف نموده و باعث ‏عرضه بهترین آجرهای نما با قیمت مناسب و کیفیت حداکثری گردد. ‏

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و یا مشاهده قیمت آجر نما در اصفهان، می‌توانید ‏به سایت آجربان مراجعه کنید و از طریق این سایت، ثبت سفارش نمائید.‏

پخش آجر اصفهان

آجربان، مرجع تخصصی عرضه و پخش آجر در اصفهان است. این فروشگاه آنلاین، پخش‌کننده انواع آجر است که توسط ‏تولید کنندگان مختلف در برندهای منتخب تولید می‌گردند. فروشگاه آجربان با شناسایی بهترین کارخانجات آجر اصفهان، ‏توانسته تمامی محصولات باکیفیت را به بازار عرضه نماید. ‏از این رو، کلیه کارفرمایان و پیمانکاران پروژه‌های ساختمانی، که نیاز به خرید آجر با کیفیت حداکثری و قیمت ‏مناسب دارند، می‌توانند از این مجموعه پخش آجر اصفهان کمک بگیرند. مجموعه آجربان که از دیر باز به روش سنتی تحت عناوین دیگر، مشغول به فعالیت بوده، دارای سابقه درخشان 50 ‏ساله در زمینه پخش آجر در کشور می‌باشد و این موضوع، خرید آجر در این فروشگاه را ساده‌تر و بی‌‏دغدغه‌تر می‌کند.‏

AJORBAN Logo Sticker